امروز: پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
خانه » اخبار » آموزش کامل نحوه عضویت در سایت انجمن علمی شنوایی

آموزش کامل نحوه عضویت در سایت انجمن علمی شنوایی

⭕️‼️قابل توجه همکاران گرامی‼️⭕️
نحوه ثبت‌نام در سایت برای اعضای اصلی (فارغ التحصیلان رشته شنوایی) در متن زیر شرح داده شده است. در این متن به تمامی پرسش ها و مشکلات همکاران درخصوص ثبت‌نام در سایت پاسخ داده شده، پس لطفا آنرا به دقت مطالعه بفرمایید تا بتوانید با موفقیت در سایت ثبت‌نام خود را انجام دهید:
۱. فارغ از اینکه عضو قدیمی انجمن هستید یا عضو جدید، وارد بخش عضویت در انجمن شده، کد ملی، ایمیل(بدونwww)، و رمز عبور(حداقل شش کاراکتر) خود را وارد کنید، روی بخش بررسی کلیک کرده تا به رنگ آبی درآید و ربات نبودن شما توسط سیستم تایید شود. سپس وارد بخش ثبت‌نام و ورود به بخش مشخصات شوید.
* تذکر: رمز عبور، رمزی است که خود شما برای پنل کاربری خود انتخاب میکنید، لذا از پرسیدن سوالاتی از جمله رمز عبور من چیست، خودداری بفرمایید. همچنین درصورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، میتوانید در بخش پنل کاربری با استفاده از گزینه" رمز خود را فراموش کرده اید"رمز خود را از طریق کدملی یا ایمیل بازیابی کنید.
۲. با ورود به قسمت ثبت‌نام و ورود به بخش مشخصات، شما باید سایر اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید، توضیحات هر بخش در پایین آن آورده شده،همچنین اطلاعاتی که برای ثبت‌نام الزامی هستند با ستاره قرمز نشان‌دار شده اند.
*توضیحات بخش شماره عضویت: در بخش شماره عضویت، شما باید شماره ای که روی کارت عضویت جدید (نه قدیمی) شما ذکر شده را به همراه صفر آغازین آن، وارد نمایید(بعنوان مثال ۰۱۲). در صورتیکه برای صدور کارت عضویت قبلا اقدام کرده اید، برای دریافت آن با رئیس شعبه استان خود در ارتباط باشید، در صورتیکه هنوز اقدام به صدور کارت نکرده اید، یک اسکن از عکس پرسنلی به همراه کدملی و شماره نظام خود را به رئیس شعبه استانی یا تلگرام انجمن (به شماره ۰۹۰۲۵۵۶۶۱۸۵) ارسال کرده و درصورتیکه عضو جدید باشید باید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان برای صدور کارت نیز بپردازید.
۳. پس از طی تمام این مراحل، با کلیک روی بخش تکمیل ثبت‌نام و پرداخت آنلاین حق عضویت، وارد درگاه پرداخت حق عضویت سایت شده و با پرداخت ۱۵۰ هزار تومان، شما عضو رسمی سایت تلقی می شوید و از آن پس می توانید از طریق سایت از کلیه برنامه های انجمن علمی مطلع شده و از درگاه خود سایت، هزینه برنامه ها را پرداخت نمایید.

*توضیح عضو وابسته: دانشجویان یا سایر اعضای محترم نظام پزشکی که تمایل به عضویت در سایت را دارند، نیاز به صدور کارت عضویت نداشته و کافیست گزینه عضویت وابسته را انتخاب نموده و با پرداخت ۵۰ هزار تومان که شامل حق عضویت سایت و حق عضویت سال ۱۴۰۲ می باشد، عضویت خود را در سایت تکمیل نمایند.
بعد از تکمیل ثبت نام در سایت وارد صفحه ی کنگره شده و مراحل ثبت نام یا ارایه مقاله خود را دنبال کنند.

*شرایط صدور کارت برای تازه فارغ التحصیلان:
فارغ‌التحصیلانی که قبلا در سایت انجمن بعنوان عضو وابسته ثبت نام‌کرده اند و مبلغ ۵۰ هزار تومان حق عضویت سایت را پرداخت کرده اند، جهت صدور کارت و عضویت در سایت بعنوان عضو اصلی باید مراحل زیر را انجام دهند:
۱)واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به شماره کارت انجمن و ارسال فیش واریز به همراه شماره نظام،کدملی،استان به شماره تلگرام انجمن(09025566185) یا آیدی
@AUDIO202121
@AfsanehAtaei
 جهت صدور کارت
۲) واریز مبلغ صد هزار تومان به شماره کارت انجمن بابت مابه‌التفاوت عضویت در سایت و تغییر عضویت وابسته به اصلی و ارسال فیش واریز به شماره تلگرام انجمن(09025566185)
به ایدی @AUDIO202121

*دقت بفرمایید که با راه اندازی سایت، پرداخت به روش سابق انجمن یعنی واریز به شماره کارت انجمن قابل قبول نمی باشد و واریز باید فقط از درگاه سایت انجمن صورت گیرد!

نکته پایانی: اگر با طی این مراحل باز هم در روند ثبت‌نام شما مشکلی وجود داشت، با یک مرورگر دیگر امتحان کنید، همچنین دقت داشته باشید کلیه اعدادی که شما در بخش اطلاعات وارد میکنید باید بصورت انگلیسی باشد. با این وجود اگر باز هم خطایی در سایت وجود داشت با دفتر انجمن مرکزی تماس حاصل فرمایید.
با تشکر
اطلاع رسانی عمومی انجمن علمی شنوایی شناسی ایران

( 0 از 5 )

ارسال نظر

نام شما:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی را وارد کنید:

اعداد به انگلیسی وارد کنید
عکس خوانده نمی‌شود